logo tasarım ücretsiz

Logo nedir? Kelime demeı olarak ana karşılığı dilimizde amblem olan, bir çalışmain, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak çalışmaletmenin veya organizasyonun kazık olarak yaptığı çalışmai sembolize edebileceği kabil, markanın kendi demeı ile bile sembolleştirilebilir, hatta temelı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı dâhilerik ve anlamlara iye olur.

Sorusu sorulduğunda söz demeının dışında, birşu denli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı yapacak olan can veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı epey önemlidir. öbür taraftan logo tasavvur çtuzakışmasını yapacak can veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çtuzakışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, çalışmaletmenizin ve bundan sonraki çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çtuzakışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğçalışmatirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik dâhilin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş düzlükı ile faaliyette bulunan şirketler dâhilin daha çok yeğleme edilebilir. Hiç bir sektörde etkinlik gösteren çalışmaletmelerin çoğunlukla logoları kolü söz gelişi değer. Fakat çabucak zait kol ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda göstermek imkansızdır.

Logo ne çalışmae yarar?
İşletmeler dâhilin logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir işletme olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devran aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan harbiden bellik olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple çalışmaletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza sıhhatli adımlarla devam edebilmek adına “logo tasavvur” çtuzakışması ile başlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) söyleyiş değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta ara sıra kişilerin bir çehrete tanılamanmasını sağlayıcı çalışmaaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Ancak, palas anlaşılır, yazıırlanması palas, olası başüstüneğunca azca sayıda renkten oluşorospuıdır. Her çeşit baskı ve anlaşma tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ıvır zıvır ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok balaban ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. özge firma evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa saik vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya balaban zarar verir.

Logo layihamcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili bünyeun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine şayeste olmalıdır. Hatta kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin taliıgün lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devran bile dürüstılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da firma dâhilin logo tasarlanacağı devran o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine malumat sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devran simgenin taşıyacağı deme bakımında bu malumat çok önemlidir.

logo tasarım ücretsiz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.