Google Analytics Davranış Raporu Dönüşüm Raporları Son olarak, ancak en önemlisi, kullanıcıların hedeflerinize nasıl dönüştüğünü görebileceğiniz dönüşüm raporlarınızdır. Hedefleriniz arasında bir satın alma, e-posta formu, sayfada geçirilen süre veya siteyle herhangi bir tür SEO Fiyatları etkileşim olabilir. Diyelim ki çevrimiçi ürün satıyoruz ve belirli segmentlerin nasıl dönüştüğünü veya farklı trafik kaynaklarının nasıl dönüştüğünü görmek istiyoruz, dönüşüm raporlarımıza döneceğiz. Kaynağa göre hedefler, huni görselleştirmeleri ve bir dönüşüm oluşturmak için birden çok kanalın nasıl etkileşimde bulunduğu gibi şeyleri görebiliriz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir